Korisnički servis ima za cilj postizanje sledećih dugoročnih i kratkoročnih ciljeva:
Dugoročni ciljevi :
- Poboljšanje odnosa sa javnošću
- Poboljšanje imidža preduzeća
- Poboljšanje odnosa sa lokalnom zajednicom
Kratkoročni ciljevi :
- Uključivanje inkasantske službe u aktivno sređivanje baze podataka, kao i obradu podataka za svoj reon
- Građani na jednom mestu obavljaju sve poslove koje se tiču našeg preduzeća što obuhvata blagajnu, službenika reklamacija i službenika za tehnička pitanja
- Bolji pristup informacijama korisnika usluga JKP „Vodovod i kanalizacija“, održavanje web sajta, otvaranje mogućnosti da korisnički servis ima svoj deo na sajtu
- Kontrola pristupa prostorijama preduzeća
- Mogućnost javnog objavljivanja informacija u prostoriji
Potrošačima su službenici korisničkog servisa JKP „Vodovod i kanalizacija“ Inđija bili dostupni u periodu od 7 – 15 časova svakog radnog dana. U toku 2010. godine službenici korisničkog servisa su rešili ukupno 11734 reklamacija po različitim statusima.
U okviru korisničkog servisa pored evidencije i reklamacija sprovodi se i ažuriranje i naplata potraživanja po osnovu duga za vodu i uslugu odvođenja otpadnih voda. Reklamacije se evidentiraju odnosno rešavaju odmah ako je moguće putem službenika reklamacija a u drugim slučajevima ako je neophodan izlazak dežurne ekipe na teren u roku od 48 sati.