Кориснички сервис има за циљ постизање следећих дугорочних и краткорочних циљева:

Дугорочни циљеви :

  • Побољшање односа са јавношћу
  • Побољшање имиџа предузећа
  • Побољшање односа са локалном заједницом

Краткорочни циљеви :

  • Укључивање инкасантске службе у активно сређивање базе података, као и обраду података за свој реон
  • Грађани на једном месту обављају све послове које се тичу нашег предузећа што обухвата благајну, службеника рекламација и службеника за техничка питања
  • Бољи приступ информацијама корисника услуга ЈКП „Водовод и канализација“, одржавање wеб сајта, отварање могућности да кориснички сервис има свој део на сајту
  • Контрола приступа просторијама предузећа
  • Могућност јавног објављивања информација у просторији

 

Потрошачима су службеници корисничког сервиса ЈКП „Водовод и канализација“ Инђија били доступни у периоду од   7 – 15 часова сваког радног дана. У току 2010. године  службеници корисничког сервиса су решили укупно  11734  рекламација по различитим статусима.

У оквиру корисничког сервиса поред евиденције и рекламација спроводи се и ажурирање и наплата потраживања по основу дуга за воду и услугу одвођења отпадних вода. Рекламације се евидентирају односно решавају одмах ако је могуће путем службеника рекламација а у другим случајевима ако је неопходан излазак дежурне екипе на терен у року од 48 сати.

Цомментс аре цлосед.

Затвори претрагу