Кориснички сервис има за циљ постизање следећих дугорочних и краткорочних циљева:
Дугорочни циљеви :
- Побољшање односа са јавношћу
- Побољшање имиџа предузећа
- Побољшање односа са локалном заједницом
Краткорочни циљеви :
- Укључивање инкасантске службе у активно сређивање базе података, као и обраду података за свој реон
- Грађани на једном месту обављају све послове које се тичу нашег предузећа што обухвата благајну, службеника рекламација и службеника за техничка питања
- Бољи приступ информацијама корисника услуга ЈКП „Водовод и канализација“, одржавање wеб сајта, отварање могућности да кориснички сервис има свој део на сајту
- Контрола приступа просторијама предузећа
- Могућност јавног објављивања информација у просторији
Потрошачима су службеници корисничког сервиса ЈКП „Водовод и канализација“ Инђија били доступни у периоду од 7 – 15 часова сваког радног дана. У току 2010. године службеници корисничког сервиса су решили укупно 11734 рекламација по различитим статусима.
У оквиру корисничког сервиса поред евиденције и рекламација спроводи се и ажурирање и наплата потраживања по основу дуга за воду и услугу одвођења отпадних вода. Рекламације се евидентирају односно решавају одмах ако је могуће путем службеника рекламација а у другим случајевима ако је неопходан излазак дежурне екипе на терен у року од 48 сати.